دسته‌بندی نشده

روانشناسی رنگ طراحی داخلی فروشگاه فروشگاه زنجیره‌ای

طبق گفته Cestrian ، یک شرکت ارتباطات بصری ، “مغز انسان برای پیمایش در محیط فروشگاه زنجیره‌ای طراحی نشده است. اما محیط فروشگاه زنجیره‌ای به دقت ساخته شده است تا از ویژگی‌های مغز انسان استفاده کند. ” روش دیگر برای قرار دادن این مسئله این است که تصمیم خرید با مغز گرفته نمی‌شود. در عوض ، مغز برای توجیه خرید وجود دارد. بیایید بررسی کنیم که چگونه رنگ‌های فردی پاسخ‌های خاص ایجاد می‌کنند و چگونه می‌توانید از آن‌ها برای تجارت خود استفاده کنید:

قرمز توجه را جلب می‌کند ، ضربان قلب را افزایش می‌دهد و تصمیمات سریع را بر می‌انگیزد. به همین دلیل قرمز بهترین رنگ برای فروشگاه برای بسته بندی و تابلوها برای فروش و افت شدید قیمت است. دلیل دیگر اینکه رنگ قرمز برای فروش عالی است؟ این تفکر تحلیلی را کاهش می‌دهد ، که به معنای خرید انگیزه بیشتر است.

صورتی پس از جنگ جهانی دوم به رنگ دختران تبدیل شد. این رنگ در درجه اول برای محصولات زنانه ، هدایای زنانه یا حتی کارت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که رنگ صورتی ، که بلافاصله مردم را به فکر چیزهای زیبا می‌اندازد ، خریداران را ترغیب می‌کند که مخصوصاً در حوالی تعطیلات مانند روز ولنتاین ، برای دوست دختر ، همسر یا مادر خود هدیه بخرند.

نارنجی مردم را خوشحال می‌کند. این رنگ انرژی و اشتیاق است و روی افراد تأثیر مثبت می‌گذارد. نارنجی انگیزه آور است ، از این رو بسیاری از مارک‌های تناسب اندام دیگر از آن استفاده می‌کنند. این رنگ پس از آن به خوبی برای محصولات تناسب اندام ، مانند لباس ، تجهیزات بدنسازی ، مکمل‌ها و موارد دیگر مناسب خواهد بود.

حال  با بررسی رنگ‌ها و تاثیرات آن‌ها در محیط های متفاوت می‌توانید با توجه به محیط فروشگاه خود بهترین رنگ برای فروشگاه زنجیره ای خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *