طبق گفته Cestrian ، یک شرکت ارتباطات بصری ، “مغز انسان برای پیمایش در محیط فروشگاه زنجیرهای طراحی نشده است. اما محیط فروشگاه زنجیرهای به دقت ساخته شده است تا از ویژگیهای مغز انسان استفاده کند. ” روش دیگر برای قرار دادن این مسئله این است که تصمیم خرید با مغز گرفته نمیشود. در عوض ، مغز برای توجیه خرید وجود دارد. بیایید بررسی کنیم که چگونه رنگهای فردی پاسخهای خاص ایجاد میکنند و چگونه میتوانید از آنها برای تجارت خود استفاده کنید:
قرمز توجه را جلب میکند ، ضربان قلب را افزایش میدهد و تصمیمات سریع را بر میانگیزد. به همین دلیل قرمز بهترین رنگ برای فروشگاه برای بسته بندی و تابلوها برای فروش و افت شدید قیمت است. دلیل دیگر اینکه رنگ قرمز برای فروش عالی است؟ این تفکر تحلیلی را کاهش میدهد ، که به معنای خرید انگیزه بیشتر است.
صورتی پس از جنگ جهانی دوم به رنگ دختران تبدیل شد. این رنگ در درجه اول برای محصولات زنانه ، هدایای زنانه یا حتی کارتها مورد استفاده قرار میگیرد. به نظر میرسد که رنگ صورتی ، که بلافاصله مردم را به فکر چیزهای زیبا میاندازد ، خریداران را ترغیب میکند که مخصوصاً در حوالی تعطیلات مانند روز ولنتاین ، برای دوست دختر ، همسر یا مادر خود هدیه بخرند.
نارنجی مردم را خوشحال میکند. این رنگ انرژی و اشتیاق است و روی افراد تأثیر مثبت میگذارد. نارنجی انگیزه آور است ، از این رو بسیاری از مارکهای تناسب اندام دیگر از آن استفاده میکنند. این رنگ پس از آن به خوبی برای محصولات تناسب اندام ، مانند لباس ، تجهیزات بدنسازی ، مکملها و موارد دیگر مناسب خواهد بود.
حال با بررسی رنگها و تاثیرات آنها در محیط های متفاوت میتوانید با توجه به محیط فروشگاه خود بهترین رنگ برای فروشگاه زنجیره ای خود را انتخاب کنید.